♥ Arina Rafidi
Bonjour Fellas!

Navigation: Touch the image :)



Diaries Owner Linkies Stuff

WELCOME READER. Thanks for visit my blog.


Contact Me!

Tagboard!

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Arina Rafidi
Others:   


No title.

Assalamualaikum. 



Haishh, dah nak sekolah dah wehhhhh. Serious, malas gilaaa nak sekolah. Nak kena iron baju bagaiii. Ugh. Bila dah nak buka sekolah laaa, dan dan mood takda laa, sakit hati laaa. Haish, serious tak suka environment cmni. Tapiii apakan dayaaa, kena tempuhi jugak. Hahaha. Dengan blog tak siap edit lagi, dah macam blog keling karam dah aku tengok. Dah la blog tak orang tak boleh nak follow. Aku tak tahu laa sebab apa. Eii memang aku buat blog ni memang "aku tulis, aku sendiri yang baca" hahaha. Sedih hidup. Lagi menyedihkan dan menakutkan apabila "holiday homework" aku, sepatah haram pun aku tak sentuh ! Caya laa lu beb ! Hahaha --' Hm memang esok aku bertungkus-lumus laa menyiapkannyaaa. Dah la cuti seminggu jee, kerja sekolah macam untuk sebulan ! Tapi tak jugak pandai-pandai pun. Tak tahu laa apa nak jadi aku nie. Agak-agak bila aku nak sedar ? Hmm doa doakan laa yee supaya aku cepat sedar sebelum terlambat. Aminn.

P/s : bilaaa laaa nak pandai kan ? Hmmm ..