♥ Arina Rafidi
Bonjour Fellas!

Navigation: Touch the image :)



Diaries Owner Linkies Stuff

WELCOME READER. Thanks for visit my blog.


Contact Me!

Tagboard!

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Arina Rafidi
Others:   


2 dalam 1 ...



Post pertama untuk 2014. Gila kan ? Haha. Nak buad acannooo wehh , busy memanjang. Biasa laaa , dah masuk form 4, form 5 mulalahh tak senang duduk kan. Haha macam macam benda kena pikiaq. 

So , entry aku kali ni sebenarnya nak cerita bagaimana akhirnya terlaksana juga laa aku menyiapkan, mengeditkan , mengg apa lagi ? haha apa apa jela kan. Biasa ahh , nak update blog ni memang memakan masa beghejam beghejam. haihh sedih hidop --

Ok , stop melalut. Apa maksud "2 dalam 1" yang aku maksudkan dekat tittle tuh ? Ok la , sebenarnya first aku nak cerita pasal pelaksanaan blog aku ni. Ececehh. Hahaha. The second part is , aku sebenarnya sakit hati. Sakit hati sebab apa ? Hmm sebabnyaa entah laa. Aku cuma bengang sebab ada kawan aku sorang ni, kutuk kutuk aku bagai sebab puncanya aku nak pergi aeon , tak pergi tuisyen. Apa laaa masalahnyaa jemah hoiii . Aku susahkan hidup kau ke kalau aku tak tuisyen pun ? Aku sendiri pun ada cakap kan dekat che bob. Aku cakap , "Che Bob , saya tak sure tau datang ke tak esok." See ? ada aku cakap, "Che Bob , saya tak datang esok. Saya nak keluar." Pas tuh dah laa bila tak jadi , nak ganti hari jumaat pulak !? Dah laa hari jumaat tuh aku dah janji dengan orang . Dah tak jadi dah laa kan . Ni nak ganti hari jumaat ? Memang tak laa nak keluar hari jumaat. Aku punya kerja sekolah pun tak buat apa lagii. Hari jumaat tuh laa aku nak manfaatkan cuti aku yang tak lama lagi sekolah akan dibuka semula. Lepas tu , macam tak puas hati pulak bila aku cakap aku tak nak pergi keluar naik teksi. Sebab aku nak pergi dengan ayah aku kalau deme naik teksi. Tolong la paham sikit orang takda duit ! bukan macam kau , kayaaaaaaaaa. Aku ni susah. Tengok je macam senang, tapi hakikatnya ? Ingat balik apa yang cikgu Azza cakap , jangan tengok orang tuh , jangan percaya sesuatu benda dengan apa yang kita tengok. Sebab sebaliknya benda tuh bukan apa yang kita sangkakan. So please laa. Kau boleh la , takda duit pun minta dekat mak ayah kau terus dapat. Kott laa kan. Kalau salah sangkaan aku , minta maap la yee. Lain laa aku ni haa. Nak beli baju lawa-lawa , nak beli baju baru , semuaaaa guna duit sendiri. semuaaaa cari duit sendiri. Dah la guna duit belanja setiap seminggu pulak tuh. Sehari belanja Rm2.00 , kalau seminggu Rm10.00. Haa pandai pandai laaa hidup. Kadang susah juga ada kawan tak memahami ni. Sedih betul. Ceritanya benda yang buat aku sakit hati sangad , sebab balik tuisyen selalunya naik dengan aku , tapi tadi tetiba pulakkk naik dengan orang lain. Dah la tunjuk pulak tuh ! kalau betul nak kutuk aku , cover cover ah , belakang belakang ah pun nak kutuk aku . Aku nak kutuk kau pun , aku takda pun nak buat cmtu ! Serius , perangai macam tutttt. Eii sakit hati aku. Kau siapa nak tentukan aku nak pergi mana pun !? Kau ada hubungan keluarga dengan aku ke pun ? Aku rasa takda laa pulak kann. Ugh stress aku. Dah la , semoga kau gembira 'mengutuk' aku. GoodNight.


The conclusion is .... tajuk takda kena mengena dengan cerita --'