♥ Arina Rafidi
Bonjour Fellas!

Navigation: Touch the image :)



Diaries Owner Linkies Stuff

WELCOME READER. Thanks for visit my blog.


Contact Me!

Tagboard!

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Arina Rafidi
Others:   


Twilight Saga Breaking Dawn (Part 2)



Assalamualaikum and Haii ~ *lambai tangan* :D dah lama saya tak update kann ? hehee . Okayy nak cerita pasal tengok wayang semalam lahh . Haha :) Here we go ~

 



BREAKING DAWN

Arghh ! Edward Cullen melting aku tengok kau ! Hahaa :D Cerita tuh mmg best gilaaa bapak kau . *apa aku nie merepek sampai ke bapak nie* --' Btw , cerita tuh memang sweet lahh aku cakap . Rugi lahh kalau korang tak tengok cerita tuh *kenyit mata* . Cehh , tapi aku rasa lagi rugi aku tak tengok yang part 1 punyaa . =.= 
Actually aku rindu lahh cerita tuh ~ Edward handsomee and sweet dohhh ! Untung lahh kau Bella . --' Aku nak tengok lahh cerita tuh lagii . Renesmee anak Edward ngan Bella comel gilaa . Alahaii , dah lahh happy ending pulak tuh . Apa-apa pun Renesmee tuh nanti bercinta or berkahwin tak tahu lahh dengan Jacob . Mesti korang ingat lagi kan Jacob ? Bukan biskut Jacob's kayy . Jacob the werewolf ~ Serigala Jadian a.k.a Taylor Lautner . Bukan Taylor Swift kayy . Haha :D


Nak tengok lagi cerita tuhhh ! Sweet sweet sweett ~ Hahaa :D

Edward + Bella = Renesmee 
Keluarga Bahagia Cullen :)