♥ Arina Rafidi
Bonjour Fellas!

Navigation: Touch the image :)



Diaries Owner Linkies Stuff

WELCOME READER. Thanks for visit my blog.


Contact Me!

Tagboard!

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Arina Rafidi
Others:   


Pray For Gaza :')


#PrayForGaza #PrayForGaza #PrayForGaza #PrayForGaza

#PrayForGaza #PrayForGaza #PrayForGaza

Okay , hari nie aku nak story pasal orang Palestin yang sekarang nie dalam keadaan darurat dekat sana untuk mempertahankan Masjidil Al-Aqsa daripada diruntuhkan oleh #TerroristIsrael.
Actually , aku nie sebenarnya tak paham dengan orang #Malaysia nie . Aku tengok orang kafir , orang yang bukan Islam pun buad mogok beramai-ramai tentang bumi Gaza yang tengah berperang nie. Aku tengok Malaysia takde pun buad camni ? Tak habis-habis dengan politik dia orang tuhh ! *WTH* arr . Walaupun aku nie duduk Malaysia. Tapi tak patut ar buad camni kann ? Malaysia banyak umat Islam. Btw , aku memang sedih , kesian dan macam-macam perasaan lagi aku rasa . Haish , tak patut tak patut ~
For those yang beragama Islam , always prayed for them . Lagipun salah satu tanda kiamat sebelum keluarnya dajjal ialah keruntuhan Masjidil Al-Aqsa .

#PrayForGaza  :')