♥ Arina Rafidi
Bonjour Fellas!

Navigation: Touch the image :)



Diaries Owner Linkies Stuff

WELCOME READER. Thanks for visit my blog.


Contact Me!

Tagboard!

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Arina Rafidi
Others:   


Be Scolded By Him.


Hari nie tak pasal-pasal kena marah dengan dia walaupun sekejap. Dia marah pun sebab ada budak lelaki kacau aku tak tentu pasal siap mintak number lagi . =.='



Klik untuk tumbesaran

Btw , aku sendiri pun tak tahu masa bila pulak aku add lelaki uh ? Then tak pasal-pasal kena marah siap terus cakap dekat aku , "Tuh la add lagi laki banyak-2 . ."
Walaupun aku tahu ayat dia macam tak marah , tapi aku tahu dia marah aku. Anywhere , sorry lahh sayangg ~ I tak tahu apa-apa pun kayy. Budak uh pun ntah tiba-tiba je IM aku terus mintak-mintak number semua. Gila agaknyee. Nie ada lagi sorang mamat cacat + gilaaa ! Nie lagi bagos , mintak kahwin teros . Hoii . Kau uh siapa ? Umur pun tak cukup tetiba nak cakap camtu ! Kenapa hari nie banyak orang tak betol ? Weird ~



Klik untuk tumbesaran

Dah lahh. Aku rasa taknak bukak facebook dah. Naik gilaa rasanya. Btw , hari nie aku dapat tahu yang kawan rapat boyf aku meninggal. Rupa-rupanya budak yang kawan aku bagitahu , accident dekat jambatan tuh kawan rapat boyf aku. Itupun boyf aku bagitahu tadi. Then dia tanya aku macam mana aku boleh tahu yang ada accident hari nie. Aku cakap lahh kawan aku sekian sekian sekian yang bagitahu. Lepas tuh , tiba-tiba nak sakit hati pulak. Nak marah tak tentu pasal sebab yang bagitahu tuh kawan lelaki aku. Kira dia tuh bestiess aku. Aku tahu dia marah aku , tapi aku saja buad-buad tak tahu sebab aku taknak gaduh dengan dia. Ya Allah , hari nie hari yang ntah apa-apa lahhh ~ Macam-macam hal jadi hari nie. Saya mintak maap awakk. And aku nak ucapkan takziah untuk kawan-kawan arwah and family arwah. Ajal dan maut di tangan Tuhan. Dah itu takdirnya pergi dengan cara macam tu.

#Apa-apa pun Al-Fatihah untuk Arwah :')