♥ Arina Rafidi
Bonjour Fellas!

Navigation: Touch the image :)



Diaries Owner Linkies Stuff

WELCOME READER. Thanks for visit my blog.


Contact Me!

Tagboard!

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Arina Rafidi
Others:   


Again PrayForGaza & SaveAlAqsa.


Mesti korang dah banyak tahu kan apa yang terjadi dekat Gaza hari nie ? Yup. Actually aku pun sebenarnya dah takot sangat sekarang nie sebab dekat Twitter ramai orang cakap Yahudi dah menawan or mengelilingi Masjid Al-Aqsa. Aku pun sebenarnya copycat jugak ayat tuh dekat Facebook then aku paste dekat Twitter. Nie salah satunya 


Ramai orang tweet pasal nie. Then ramai lahh jugak yang takot. Macam-macam dia orang cakap.







Memang tak dapat dinafikan lagi yang semua orang dalam ketakutan. Of course lahh , siapa tak takot dengan Kiamat kan ? Semua orang nak hidop lama lagi. Aku sendiri pun takot. Sampai ada yang nak menangis dengan ada yang mengucap lagi. 



Then dengar cerita , Christiano Ronaldo dengan Faizal Tahir sanggup jual barang-barang kesayangan and harta masing-masing untuk didermakan pada orang-orang Gaza.


Tuh lahh antara barang-barang yang mereka jual. Kasut Emas tuh tak silap aku dalam 1.5juta and Faizal Tahir jual trofi AIM , AJL , ABPH , APM. Bukan senang kayy Faizal Tahir uh nak dapatkan trofi.

Faizal Tahir : I'm selling off or rather auctioning off all of my trophies to raise funds for Gaza. All my trophies. AIM, AJL, APM, ABPH, everything.

Dalam masa yang sama , ada tweet kakak nie buadkan hati aku tenang sikit bila dia cakap macam tuh.


Alhamdulillah ~ betol jugak apa yang kakak tuh cakap. And aku harap azan akan berkumandang beribu-ribu tahun lagi. Supaya Dajjal takk keluar. I hope that. Apa-apa pun kita berdoalah sama-sama untuk saudara kita disana and berdoa minta dekat Allah supaya mempertahankan Masjid Al-Aqsa dan kuatkan saudara sesama Islam kita untuk mengalahkan rejim Zionis. :')