♥ Arina Rafidi
Bonjour Fellas!

Navigation: Touch the image :)



Diaries Owner Linkies Stuff

WELCOME READER. Thanks for visit my blog.


Contact Me!

Tagboard!

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Arina Rafidi
Others:   


Gatalnya Tangan Aku Nie ..


Peace ^.^v

Tangan aku gatal sangat nie sebab tak sabar-2 nak dapat duit kutu sebenarnye ... Hohoho .
Aku dapat je duit tuh , aku nak beli baju yang aku nak sangat-2 sekarang nie . :)

Da larr sekarang nie tengah sengket sangat-2 ! Memang da tak berduit da . Lol .
Btw cuti nie banyak sangat kerja sekolah . Bertimbun-2 !! Fuhh . !
And now , bf aku da demam plak ! Ayoyo .. 
Hari tuh aku yang demam . Bila aku da sihat walafiat nie , engkau plak yang demam ! 
Bak kata orang ada Chemistry . HAHA !


# Harap maaf . Saye takde idea larr nak story .. Hehehe . ^.^