♥ Arina Rafidi
Bonjour Fellas!

Navigation: Touch the image :)



Diaries Owner Linkies Stuff

WELCOME READER. Thanks for visit my blog.


Contact Me!

Tagboard!

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Arina Rafidi
Others:   


A.K.A Najwa Latiff .



Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku . 

Kau hantar pesanan suruh aku terima kamu ,

woo oo wooo ~


Larr .. Kenapa nie ?? Najwa Latiff berbagai nie . Hoho ! 
Act , aku sebenarnye teringin naek maen gitar . Nak sangat-2 maen . Paz uh boleh jadi cm Najwa Latiff . Hahaha !! //perasan saja . Buad mase sekarang nie , aku tertarik hati dengan trend-2 gaya dress up untuk orang yang bertudung . Paz uh cara-2 pakai hijab . Aku tengok orang pakai , cun je . Itu kalau orang yang pakai . Cer kalau kita yang pakai ? HAHA . No word to say . Hari tuh aku pergi kedai had kedai padang emas je ! HAHA . Aku pun takde kerja mase tuh . Sementara tunggu uncle uh fotostat buku aku . Aku pun belek-2 ar buku majalah kat kedai dia uh . Aku pergi ambik buku majalah DARA . Majalah uh aku tak pernah teringin pun nak baca atau pegang . Tapi tiba-2 hati aku terbuka untuk membaca buku uh . Aku pun pergi larr baca . Selak-2 , nampak cara-2 dress up untuk orang yang bertudung nie . Paz uh cara pakai hijab . Seronok plak aku tengok buku uh . Rasa nak beli je . Tapi apakan daya .. Duit plak takde mase tuh ! Haish . Apa-2 pun untuk korang-2 yang jenis malas nk surf internet untuk cari cara-2 dress up sume uh . Aku syorkan korang boleh larr beli buku majalah tuh . Oke . Sekian ..